EBOK

 

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta 

Miło nam poinformować, że w celu ułatwienia kontaktu naszym klientom ze spółką URBIS uruchomiliśmy bezpłatny portal  – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, w skrócie EBOK. 

Do korzystania z EBOK wystarczy dostęp do Internetu, akceptacja regulaminu EBOK oraz podanie loginu i hasła, które są generowane indywidualnie dla każdego klienta. Dzięki temu klienci Spółki mogą w każdej chwili uzyskać dostęp do swojego konta. Rejestracja w portalu EBOK umożliwia między innymi: 

  • dostęp do faktur i innych dokumentów rozliczeniowych 
  • dostęp do miesięcznych naliczeń opłat za mieszkanie (zaliczka na utrzymanie części wspólnej, opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi, fundusz remontowy)
  • bieżącą kontrolę rachunków i płatności 
  • podgląd zużycia mediów z wodomierzy 
  • wyświetlanie informacji o sprawach windykacyjnych 

EBOK jest dostępny dla:

  1. Klientów Spółki URBIS (Zakład Oczyszczania Miasta, użytkownicy lokali w budynkach porzuconych).
  2. Klientów Wspólnot Mieszkaniowych (właściciele lokali). 

Zalety EBOK: 

  • dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
  • zupełnie za darmo 

Jak się zarejestrować? 

  1. Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie internetowej URBIS Sp. z o.o.
  2. Po jego wypełnieniu należy złożyć go w siedzibie Spółki lub przesłać za pomocą skrzynki EPUAP (załączając do pisma ogólnego do podmiotu publicznego)
  3. Po weryfikacji danych, na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłany login i hasło do systemu. 

Gorąco zachęcamy do skorzystania z platformy! 

Formularz zgłoszeniowy (klienci URBIS): pobierz 

Formularz zgłoszeniowy (klienci Wspólnot Mieszkaniowych): pobierz

Masz już login i hasło? Przejdź do strony logowania: https://ebok.urbis.gniezno.pl

Regulamin korzystania z EBOK: zapoznaj się