Dotyczy: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na modernizacji, na pracującym zakładzie, systemu wentylacji i odpylania hali sortowni odpadów komunalnych na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie Gmina Gniezno wraz z wykonaniem zasilania elektrycznego dla w/w modernizacji, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (programem funkcjonalno-użytkowym dalej PFU).
Specyfikacja Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia
Załącznik nr 3 – wykaz robót budowlanych
Załącznik nr 5 – zobowiązanie innego podmiotu
Załącznik nr 6 – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Załącznik nr 7 – oświadczenie wykonawcy o grupie kapitałowej
Załącznik nr 9 – program funkcjonalno – użytkowy
Załącznik nr 10 – ID postępowania oraz link
Projekt zagospodarowania terenu – branża elektryczna
Schemat blokowy zasilania projektowanych urządzeń wentylacji
Projekt zagospodarowania terenu – branża sanitarna
Schemat systemu wentylacji i odpylania
Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia