Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Miło nam poinformować, że w celu ułatwienia kontaktu naszym klientom ze spółką URBIS uruchomiliśmy bezpłatny portal – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, w skrócie EBOK.
Do korzystania z EBOK wystarczy dostęp do Internetu, akceptacja regulaminu EBOK oraz podanie loginu i hasła, które są generowane indywidualnie dla każdego klienta. Dzięki temu klienci Spółki mogą w każdej chwili uzyskać dostęp do swojego konta. Rejestracja w portalu EBOK umożliwia między innymi:
- dostęp do faktur i innych dokumentów rozliczeniowych
- dostęp do miesięcznych naliczeń opłat za mieszkanie (zaliczka na utrzymanie części wspólnej, opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi, fundusz remontowy)
- bieżącą kontrolę rachunków i płatności
- podgląd zużycia mediów z wodomierzy
- wyświetlanie informacji o sprawach windykacyjnych
EBOK jest dostępny dla:
- Klientów Spółki URBIS (Zakład Oczyszczania Miasta, użytkownicy lokali w budynkach porzuconych).
- Klientów Wspólnot Mieszkaniowych (właściciele lokali).
Zalety EBOK:
- dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
- zupełnie za darmo
Jak się zarejestrować?
- Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie internetowej URBIS Sp. z o.o.
- Po jego wypełnieniu należy złożyć go w siedzibie Spółki lub przesłać za pomocą skrzynki EPUAP (załączając do pisma ogólnego do podmiotu publicznego)
- Po weryfikacji danych, na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłany login i hasło do systemu.
Gorąco zachęcamy do skorzystania z platformy!
Formularz zgłoszeniowy (klienci URBIS): pobierz
Formularz zgłoszeniowy (klienci Wspólnot Mieszkaniowych): pobierz
Masz już login i hasło? Przejdź do strony logowania: https://ebok.urbis.gniezno.pl
Regulamin korzystania z EBOK: zapoznaj się